هیربد دیزاین | ایجاد تبلیغات در گروه های تلگرامی
14988
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-14988,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
 

ایجاد تبلیغات در گروه های تلگرامی

شبکه اجتماعی، نوعی وب سایت است که مردم می توانند با استفاده از آن با هم صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند، ایده ها و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند و حتی از طریق این فضا دوستان جدید پیدا کنند. این نوع از ارتباط و به اشتراک گذاری را با عنوان رسانه ها و یا شبکه های اجتماعی می شناسند. این فضا بدون محدودیت، توسط صدها و حتی میلیون ها نفر در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از این رسانه ها در چند سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. بطوریکه از سال 2006 به بعد نرخ رشد غیر منتظره و بسیار زیادی داشته اند. این فن آوری ها در حال رشد هستند، واضح است که مردم بیشتر و بیشتر می خواهند مزایای آن را درک و از آن استفاده کنند.
شبکه‌های اجتماعی مزایای زیادی برای جامعه به ارمغان آورده است. به عنوان مثال کشورهای در حال توسعه یا جهان سوم با استفاده از این شبکه ها بیشتر با جهان توسعه یافته ارتباط برقرار کرده و رشد سریع تری نسبت به قبل پیدا کرده اند.
با این حال نمی توان از تاثیرات مخرب و منفی آن نیز غافل شد. درست مانند هر چیز دیگری که می تواند به دو روش خوب و بد استفاده شود، رسانه های اجتماعی نیز همین گونه است. شاید بسیاری از این تاثیرات دست کاربر باشد که تنها از مزیت آن استفاده کند، اما خواسته یا ناخواسته هنوز هم می تواند اثرات منفی بر روی کاربران داشته باشد.

تبلیغات تلگرام

با وجود تعداد بسیار زیادی از شبکه های اجتماعی مختلف، می توان تلگرام را یکی از موفق ترین و گسترده ترین شبکه های اجتماعی دانست.

اما دلیل محبوبیت تلگرام در ایران چیست؟

سادگی، امنیت و حفظ حریم خصوصی، سرعت بالا، پلتفرم های متنوع، امکانات منحصر به فرد مانند کانال و ربات همگی دلایل برتری تلگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر است.

انواع تبلیغات در تلگرام

1- تبلیغات بازدیدی

شما یک محتوای تولید شده شامل تصویر یا ویدئو و متن را در کانال های پر بازدید قرار می دهید. در این نوع تبلیغات معمولا بر اساس تعداد بازدید هر پست هزینه پرداخت می کنید.
تعداد بازدید ها در قسمت پایینی پست مشخص می شود. دقت داشته باشید که به دلیل ازدیاد پست های تبلیغاتی حتما از مطالب و تصاویر جذاب استفاده کنید که مخاطب را جذب کند.

2- تبلیغات کلیلی در تلگرام

این نوع تبلیغات نیز بر اساس تعداد دفعاتی که کاربر بر روی لینک درج شده در پست کلیک می کند محاسبه می گردد. تبلیغات کلیکی راهی موثر برای هدایت کاربران به صفحه ی مورد نظرتان می باشد.
نوع شمارش این لینک ها از طریق ابزارهایی صورت می گیرد که لینک را کوتاه می کنند و شما از این لینک کوتاه شده استفاده می کنید.

3- افزایش ممبر

خرید و افزایش ممبر می تواند در نگاه اول اعتماد کاربران جدید را جلب نماید اما توجه داشته باشید که عضو گیری به صورت عادی بسیار پربازده تر از خرید ممبر می باشد چرا که تشخیص کاربر واقعی مشکل است.
اما افزایش ممبر واقعی تکنیک هایی مانند لینک سازی و ساخت پست های جذاب در کانال های پربازدید دیگر نیز دارد. این روش صد در صد موثرتر است.

4- تبلیغات توسط گروه های تاثیرگذار

گروهی از افراد با فعالیت خود در زمینه های مختلف توانسته اند توجه بسیاری از افراد را جلب نمایند. استفاده از این افراد می تواند باعث پیشرفت و جلب اعتماد کاربران شود.
هزینه ی این نوع تبلیغ نسبت به سایر تبلیغ ها در تلگرام بالاتر است و بهتر است کسب و کارهای بزرگ از آن استفاده کنند.

5- تبلیغات در کانال‌های پرطرفدار

انتخاب این کانال ها کمی دشوار است زیرا هر کانالی که تعداد زیادی عضو دارد لزوما برای شما بهتر نیست زیرا شما باید به دنبال کانالی با کیفیت و با اعضای نزدیک به بازار هدف خود باشید. در انتخاب کانال های پر بازدید بر اساس نیازتان دقت ویژه ای داشته باشید.

6- طراحی و ساخت ربات

استفاده از ربات های تلگرامی بسیار ساده است اما اگر بخواهید امکاناتی نظیر درگاه بانکی به آن اضافه کنید نیازمند یادگیری بیشتر است. این ربات ها بسیار کاربردی هستند و شما می توانید در توسعه کسب و کارتان از آنها استفاده کنید.

admin modir3
برچسب نوشته:
بدون نظر

درج دیدگاه شما