هیربد دیزاین | افزایش ویو
14977
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-14977,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
 

افزایش ویو

حدود ۴ سال است که از تاسیس و رونمایی شبکه اجتماعی تلگرام می گذرد و در این ۴ سال اتفاقات زیادی برای این شبکه اجتماعی و دیگر شبکه های اجتماعی در سطح جهان افتاده، اما امروز بیش از هر روز دیگر تعداد اعضای ایرانی تلگرام رو به افزایش است. بر اساس آخرین آمار منتشر شده بیش از ۵۸۷ هزار کانال فارسی زبان در تلگرام ساخته شده که روزانه بیش از ۳ میلیون مطلب در آنها منتشر میشود اما در این بین افرادی نیز هستند که به دنبال تاسیس کانالی جدید و یافتن راه های برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود هستند.

در حال حاضر اعتبار و ارزش یک کانال به تعداد اعضا و بازدید پست های آن  است. حتی زمانی که اعضای جدید عضو یک کانال می شوند ابتدا نگاهی به تعداد اعضاء و بازدید پست های اون کانال میکنند. درصورتی که تعداد اعضاء یا بازدید اون کانال کم بود به این نتیجه میرسند که این کانال ارزش و اعتبار بالایی نداره و سریع کانال را ترک می کنند.

روش و ترفندهای بالا بردن فیلم و ویدیو در اینستاگرام رایگان

در سال ۲۰۱۵ بازدیدکنندگان اینستاگرام از عدد ۴۰۰ میلیون نفر عبور کرد. طبق ارزیابی رسمی اداره آمار ایالات متحده از این رقم بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به ایالات متحده تعلق دارد. هر روزه در این شبکه اجتماعی محبوب ۸۰ میلیون عکس و ویدیو منتشر می شود. جای تعجب نیست که صاحبان کسب و کار به این فکر بیفتند که برای تبلیغ محصولات و فروش بیشتر از ویدیوی اینستاگرام استفاده کنند. در سال گذشته کسب و کار از طریق اینستاگرام پیشرفت قابل توجهی داشته است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری-محور است که به دلیل تعاملات بالایی که دارد مشهور شده است. اکثر برندها همیشه می خواهند که ویدیوهای اینستاگرام شان بازدید بیشتری داشته باشند اما چگونه؟

برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام از هشتگ استفاده کنید

اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هستند. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای بیشتری جذب کنید، لایک های بیشتری بدست آورید، خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده کنید.

پست هایی که در اینستاگرام حداقل یک هشتگ را دارند به طور میانگین ۱۲٫۶، از پست هایی که هیچ هشتگی ندارند نرخ جذب داشته اند. در سال ۲۰۱۵ بهترین پست های بهترین برندها دارای میانگین ۲٫۵ هشتگ برای هر پست بوده اند.

انتخاب بهترین هشتگها برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام ممکن است دشوار باشد. به طور کلی هشتگ هایی که استفاده می کنید باید به اندازه ای محبوب باشند که توسط کاربران اینستاگرام جستجو شوند و همچنین باید به اندازه ای مشخص باشند که شما را به مشتریان مورد هدف خود برسانند. علاوه بر این اگر شما موقعیت مکانی خود را در هشتگ ها قرار دهید کسب و کارتان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. برای پیدا کردن هشتگ های مناسب برای ویدیوهای اینستاگرام در مورد رقبا، مخاطبان، مخاطبان رقبای خود تحقیق کنید. امروزه ابزارهای زیادی در دسترس هستند که شما با کمک آنها می توانید در مورد هشتگ ها تحقیق کنید.

روش بالا بردن ویو فیلم با تبلیغات ویدیدیی اینستاگرام

داشتن پروفایل بیزینس اینستاگرام مزایای زیادی دارد که یکی از آنها قابلیت تبلیغ است. شما برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام باید به طور ماهانه پول پرداخت کنید. یکی از مزایای تبلیغ اینستاگرام این است که شما می توانید به صورت هدفمندتر پیش بروید و جمعیت خاصی از افراد را مورد هدف قرار دهید و حتی یک لیست ایمیل را برای افراد مخاطب که بسیار شبیه به طرفرداران موجودتان هستند و هنوز به آنها دسترسی ندارید ارسال کنید. هر چقدر به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید ویدیو شما بازدید بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید که شرکت LG از طریق تبلیغ اینستاگرام توانست ۱۶ میلیون کاربر مرتبط و ۱٫۷ میلیون قرارداد از آن خود کند.

در زمان های مناسب ویدیوتان را ارسال کنید و افزایش ویو اینستاگرام رایگان را بدست آورید

برای افزایش ویو و بازدید ویدیو اینستاگرام مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسبی ارسال می کنید. اطلاع از زمان فعالیت مخاطبان تان می تواند میزان بازدید ویدیو شما را در اینستاگرام افزایش دهد. پیک های زمانی بسته به صنعت، محصول، خدمات، مکان و مخاطبان می تواند متفاوت باشند. در مورد اینکه مخاطبان شما چه زمانی گوشی خود را چک می کنند فکر کنید. ممکن است مادری که منتظر سرویس مدرسه کودک خود است در زمان انتظار گوشی خود را چک کند و یا فردی که در اتوبوس است تا رسیدن به مقصد گوشی خود را چک کند. شما باید در زمان هایی که مخاطبانتان به اینستاگرام سر می زنند ویدیو خود را منتشر کنید.

روش دیگری که می توانید از آن برای افزایش بازدید ویدیو استفاده کنید متریک های اینستاگرام است. شما از طریق متریک اینستاگرام می توانید تعداد لایک، تعداد بازدید، تعداد مشاهده، نرخ تعامل، میزان جذب و غیره را مشاهده کنید. متریک را بررسی و تعامل خود را مطابق با آن انجام دهید. بر اساس مطالعه ای که صورت گرفته است بهترین زمان برای ارسال ویدیو روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت های ۵ بعد از ظهر، ۸ تا ۹ و ۲ قبل از ظهر است.

ترفند افزایش ویو اینستاگرام

در فیلم های ویدیویی خود پیام ها را از طریق صدا انتقال ندهید چون که برخی از افراد ممکن است اصلا به صدا گوش ندهند. برای پخش صدا شما باید روی ویدیو تپ کنید این در حالی است که شما باید عناصر اصلی را فورا نمایش دهید. شما می توانید از طریق رنگ های جذاب، عملیات خیره کننده، فلش متن جذاب، آرم و غیره پیغام خود را انتقال دهید.

admin modir3
بدون نظر

درج دیدگاه شما